vineri, 5 noiembrie 2010

Pippo Inzaghi “ma simt ca la 20 de ani”



Pippo Inzaghi,protagonistul absolut al acestor zile in Italia ai “Rossonerilor”, din pasiune (revenirea cu Real), dar, de asemenea, si de îndoială. În special cu privire la statutul colegilor de atac ai deţinătorului de recorduri in Europa
Inzaghi: “doar atunci cand o sa vad ca ceilalti sunt mai puternici decat mine o sa ma las”
Intr-un interviu acordat canalului de sport Sky Inzaghi declara: “Eu fac doar ceea ce iubesc.Sunt foarte norocos,fac o munca foarte frumoasa,care imi aduce bucurii de nedescris.Ma gandesc la momentul cand o sa ma las si cand o sa-mi lipseasca aceste emotii.Am avut o noapte alba,ca dupa Yokohama si Atena ,nu stiu daca pentru golul luat in prelungiri sau pentru emotiile pe care le-am avut.Oricum, a fost o seara fantastica”

Niciun comentariu: