joi, 22 aprilie 2010

"Clujul ia titlul"


Cîştigător al eventului cu CFR în 2008, brazilianul Andre De Sousa (30 de ani) mizează pe Cluj în bătălia pentru cîştigarea campionatului. "Echipa lui Mandorlini va deveni campioană. Are toate atuurile de partea sa: lot, valoare, organizare, forţă financiară", a spus fundaşul, acum la Unirea Alba Iulia, adversara din week-end a clujenilor.
"Nu am jucat niciodată împotriva lor. Cum se spune, sper să nu încurc vestiarele! A trecut aproape un an de cînd am plecat şi de abia aştept să-mi revăd amicii, pe Culio, Peralta, Cadu. CFR Cluj e cea mai importantă realizare a mea ca fotbalist", a completat brazilianul, care a avertizat, însă, că Unirea nu vine să se predea în Gruia. "Le transmit clujenilor să fie atenţi la jocul cu Alba Iulia, deoarece nu sîntem dinainte învinşi. Avem ambiţia de a juca cît mai bine împotriva liderului, să demonstrăm că avem calitate, să facem un joc bun", a încheiat jucătorul care a evoluat pentru CFR în Liga Campionilor.

6 jucători de la Alba Iulia au evoluat pentru CFR Cluj: Bucurică, Vitinha, Kanyuka, Veljovici, De Sousa şi Florin Dan


"E un meci special pentru mine. Am un trecut frumos la CFR Cluj şi mă aşteaptă 90 de minute încărcate de emoţie"

"Îi port un mare respect Clujului. Acolo am cucerit titlul şi Cupa României, am avut norocul să joc împotriva unor nume precum Drogba sau Totti"
Andre De Sousa, fundaş Alba Iulia

Şunda mizează pe Alba!
Antrenorul care i-a promovat pe feroviari în Liga 1 în 2004, Aurel Şunda, va fi suporterul oaspeţilor în meciul de sîmbătă CFR - Unirea Alba Iulia. "CFR e o echipa matură şi organizată, iar Unirea mai are doar şanse teoretice de salvare. Aparent, se anunţă un duel disproporţionaqt în prima clasată şi ultima, dar mi-aş dori ca Alba Iulia să dea lovitura", a declarat Şunda.

Imbox
-Secundul Enrico Nicolini a fost suspendat pentru două etape şi amendat cu 320 de lei, după ce s-a certat cu arbitrul Augustus Constantin la meciul de luni.
- CFR nu poate conta în meciul cu Unirea nici pe Leonardo Veloso, suspendat pentru al 4-lea cartonaş galben. Pe lista suspendaţilor se mai află Cadu, Edimar şi Nuno Claro
- Meciul cu Alba Iulia va fi arbitrat de Dragoş Istrate (Bucureşti) fost director la cancelaria primului ministru!
- "Pe Augustus l-a măcinat greşeala din start, cînd nu a dat penalty la Mansour, şi a greşit în continuare. E într-o formă slabă", a declarat preşedintele Iuliu Mureşan.
Sursa : gsp.ro

Niciun comentariu: