vineri, 19 septembrie 2008

Turcu: "Suporterii sunt niste ordinari, niste vagabonzi!"

Vasile Turcu a declarat, joi ca suporterii dinamovisti care au mers in Olanda sunt niste "vagabonzi", niste "ordinari", care au facut Romania de ras in partida de la Nijmegen, dupa ce acestia au aruncat cu fumigene si scaune in suprafata de joc.

"Pentru joc si rezultat nu sunt foarte suparat, pentru ca eu cred ca avem sanse in retur. 0-1 nu este un scor care nu se poate intoarce. Beleaua cea mare este cu suporterii. Au facut Romania de ras niste vagabonzi, niste ordinari".

"TurNe dezicem de aceste fapte si o sa dam un comunicat care nu stiu cat ne va ajuta. Asa se intampla cand nu iei masuri impotriva lor. Anul trecut, cand am vrut sa tai raul de la radacina, nu am fost sprijinit de ceilalti colegi actionari. Au zis sa-i iertam si m-au lasat singur pana la urma si am ramas cu ei pe cap. Am fost nevoit sa imi apar familia, sa pun bodygurzi la usa casei ca sa imi apar familia", a spus Turcu.

Vasile Turcu sustine ca se teme ca nu cumva echipa sa aiba de suferit de pe urma evenimentelor de la Nijmegen. "Investim in stadion, in echipa si strica ei tot. Cu ce drept? Sper sa nu fie suspendata echipa pe doi ani din cauza inconstientei acestor vagabonzi. Este inadmisibil ceea ce s-a intamplat", a precizat oficialul dinamovist pentru Mediafax.

Sursa : sport.ro

Niciun comentariu: