vineri, 19 septembrie 2008

Peseiro: "Wolfsburg a fost mai buna, dar ne calificam"


Jose Peseiro a recunoscut dupa infrangerea din Germania ca nemtii au fost mai buni, dar ca Rapid se va califica in Giulesti.

"Wolsfburg a fost mai buna ca noi, a meritat victoria, dar in meciul retur echipa mea va fi mai buna. Putem bate acasa si sa merge grupele UEFA. Va fi un meci foarte dificil pentru noi, dar trebuie sa ne calificam.

Nu am jucat bine azi, nu am contat in atac. Sistemul pe care l-am folosit a fost gandit in functie de adversar si fata de capacitatile noastre. Domnul Taher a spus ca vom castiga cu 2-0, si eu gandeam tot ca el inainte de meci, probabil nici eu nici el nu suntem fericiti.

Sanse de calificare 60 la suta pentru Wolsfburg si 40 la suta pentru noi, echipa care a castigat are sanse mai mari, dar asta o spun doar pentru voi, pentru ca eu cred ca vom bate la Bucuresti", a spus Peseiro.

Niciun comentariu: